Ay-Bek Oğlumun uyku saatlerinde yaptım. Gece 2 de 3 te banyo yıkadıgım olur. Çok zor oluyor ama bi şekilde yapıyorum. Bide benim oğlum biraz uysal. Onun da etkisi var. O uyuduğu zaman evi süpürürüm. Uyandıgı zaman yanında vileda yaparım o beni izler. Fırsat buldukça yapıyorum. Benimki biraz hastalık galiba. Temizliği çok seviyorum. Doğuma gitmeden bir gün önce bile cam kapı sildim 😅