Rukiye_ Merhaba kızlar benm 16 aylık oğlum var yeniden Hamile kaldım. Sütü kesmem gerekiyor lütfen yardımcı olun
arasardaannesi Rukiye_ önce azaltmanız lazm mastit fln olmamak ıcın olursanız zor olur azaltın meme vercegınız zmnları sonra bırakın bnce yada dırek kesersenızde ara ar sağıp bosaltın cok doldukca
BeyzaKeles Rukiye_ 17 ayda kesmiştim birden kesmek zor olacağı için azaltarak kestim istediğinde ilgisini başka şeylere cektim birkac günde bıraktı
BeyzaKeles Rukiye_ gece sık sık uyanırdı emmek için şükür artık uyanmıyor gündüz azaltınca gece bırakması daha kolay oldu