Kızlar kızım 8 aylık bugün sabah farkettim göbek deliğinde kırmızılık var enfeksiyon mu acaba dedim ama akıntı vs yok. Yerde debelendigi için desem ic taraflarida kırmızı. Doktorum yarina kadar baticon sür gecmezse getir dedi. Bilgisi olan var mi bu nedir?

