Bebeğim 3 ay 10 günlük başlarda maksimum iki saat ara veriyordum uyuyorsa bile uyandırıp besledim şimdi ağlamasından anlıyorum ac mı değil mi ne zaman ac gibi ağlarsa o zaman emziriyorum saat tutup kendimi kasmıyorum artık. Bazen yarım saatte bir bazen üç saat oluyor düzen kurmadım acaba saat tutup düzen mi kursam iyi olur 🙄