Rabia_hafsa1 Kızlar merhaba kızım rota virusune yakalandı ishal ve kusma şikayetiyle gitmiştik ateşte eklendi 2 gündür hastanelerdeyiz geçiren varmi neler yapmaliyim
durununannitoskosu Rabia_hafsa1 Çok geçmiş olsun aşısı var mıydı, ishal ve kusmadan vücudu susuz kalabilir bol bol su vermeye çalışın
Rabia_hafsa1 durununannitoskosu aşısı yoktu kusmasi kesildi ama ishali devam ediyor doktor ishalden dolayı vücudunda susuzluk olusmasin diye bi şase verdi onu iciriyorum mineral veriyormus vucuda ama ateş hep 37 de bu beni korkutuyor bide sürekli huysuz olması daha 15 aylık kizim
Sahil23 Rabia_hafsa1 Rabia_hafsa1 merhaba brnşm fe oğlum rota virüsü oldu bizde de aynı durum hangi ilaçları kullanıyorsunuz
Rabia_hafsa1 Sahil23 merhaba biraz geç gördüm kusura bakmayın biz o tuz olan ilacı kullanmistim bide probiyotik ama serum da iyi geldi