sedefktbs 10 aylık kızım var geçen ay ilk defa grip oldu da öyle tıkandı ağzından nefes almaya başlayınca acaba yapsam mi diye düşündüm ama gerek kalmadı. Banyo yaptırıp suyla burnunu yıkayıp sıkıştırarak çıkarttım hep banyoyla zaten çoğu çıkıyor. Bazı doktorlar öneriyor bazıları önermiyor ama eskiden annem üç kardeşiz üçümüze de hiç denememiş bende korktum yapmaya hiç yapmadım. Baş ucuna hava koydum yastığının köşesine viks koydum 4-5 gün sonra tamamen düzeldi. Bilmiyorum elbet rahatlar yapsanız ama korkuyorsanız sonradan kendinize kızmamak için hiç ellemeseniz de olur .. oluyor yani