Kızım 5 buçuk aylık oldu doğduğu günden beri uyku problemimiz var ilk zamanlar gazdan dolayı uyumuyordu şimdide diş ağrısı çıktı.. Gece gündüz uyumuyor memede beş on dakika kestiriyor yerine koyunca hemen gözünü açıyor sallayarak zorla uyutmaya çalışıyorum tam uyudu diyorum yarım saat bile sürmeden gözünü açıyor uykusu var ama uyumamak için direniyor bi huysuz sürekli ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum doktora da götürdük bir problemi yok dedi diş için tetagil diye bir ilaç var onu yeni kullanmaya başladık elimden gelen ne varsa yapıyorum uyku düzeni oluşturmak istiyorum ama olmuyor uyutmaya çalışırken ağlama krizlerine giriyor bedenen ve ruhen çok yıprandım bu durum karşısında ne yapacağımı bilmiyorum her fikre açığım bu durum ne zaman geçecek ne yapabilirim 🥺