nergiz4155 Önemli bir şey değil her kadında olabiliyor hatta çoğu kadında var çoğunun haberi yok doktorum söylemişti. Rahimdeki dokunun rahim ağzına yerleşmesi sonucu oluşan bir kızarıklık halk arasında yara deniliyor aslında bir yara değil yani fakat bazısında şikayet yaratıyor ilişkiden sonra lekelenme veya yoğun kanama gibi o zaman o “yarayı” yakıyorlar ama zararlı bir şey değil. Tedavi edilmemiş enfeksiyonlardan dolayı da olabiliyor veya yapısal. Yani sizde de bir enfeksiyon söz konusu sonuca bakıldığında doktorunuz fitil veya antibiyotik yazabilir bendede daha önce rahim ağzında iltihap çıktı hep ağızdan hap antibiyotk kullandım hemde vajinal fitil geçti