Kisa Merhabalar bebegim grip dr a gittil bogazı tahriş olmuş dedi bide öksürüğü var klamoks(antibiyotik) ve zyretec(alerji için) ilaçlarını verdi kullanan varmı bu ilaçlar nasıl?