Otizmden şüphelendiğinizde ilk hangi doktora gittiniz???
2 yaşında oğlum göz teması kurar işaret parmağıyla istediklerini gösterir komutları işine geldiği zaman alır bazen hiç duymamazlıktan gelir arabaların tekerleklerini ya da bir şeyleri döndürmeyi çok sever yerde otur ben etrafında koşarak döneyim der çok hareketli bir çocuktur sürekli evin içinde koşturur bir şeye odaklanıp saatlerce oynaması yoktur odağı en fazla 3 4 dk yanından kalktığım zaman benim peşimden gelir parkta çocuklarla oynamak ister onlarla iletişim kurmaya çalışır köpükle balon yaptığım zaman eliyle patlatmayıp arabayla patlatıyor ellerin ıslak olmasını sevmez dışarıya çıktığı zaman elinde sevdiği bir oyuncağını tutar ya da bana yapışır benim elimle oynar göz teması kurar ismine dönüp bakar ama bilmiyorum kafam çok karışık Sizce bu anlattığım kadarıyla var mı yok mu