tazeanneyimbennn Her şey çok zor geliyor. Bebeğimin böbreğinde genişleme var,ailem umursamıyor,eşimin ailesi de garip davranıyor çok yorgunum…
alpsmother_ tazeanneyimbennn geçmiş olsun canım Allah şifa versin inşallah ama sen niye bunu dert ediniyorsun ki çocuğunun sağlığı için üzül o takmış bu sormuş bunları boşver sanki merak etseler bir hayırları mı dokunacak
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala tazeanneyimbennn Bebeğiniz kız mı erkek mi Bir de idrarını rahat yapabiliyor mu
nevermore tazeanneyimbennn bizde de vardı ta ayrıntılı ultrasonda belli olmuştu, 6 aylıkken geçti çok şükür 🤲🏻
Yesillimon tazeanneyimbennn Korkma cnm zamanla geçiyor arkadaşımın bebegide öyleydi bir süre kontrol altında oldu ilaç vs kullanmadi şuan 4 yaşında saglikli bir çocuk bobreklri de gayet normal üzülüp yıpratma kendini düzelir Allah’ın izni ile😊
tazeanneyimbennn Yesillimon buradaki doktorlar ilaç ya da ameliyat diyor arkadaşınızın bebeğinin ne kadardı genişlemesi öğrenebilir miyim rica etsem
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bir de idrarını rahat yapabiliyor mu? @tazeanneyimbennn
taa tazeanneyimbennn kim o doktor iyice araştırın böbreğe müdahale edemezler . Bizde böbrek hastasıyız karnımdayken öğrendik doğuşta geçer dediler geçmedi ilerledi . Rutin 3 ay da bir kontrol gidiyoruz . Fakat doktor tedavisi olmadığı söylüyor. Lütfen iyice araştırmadan ameliyat diyen yeri kabul etme nerde otıruyorsunuz il olarak ?
Alerjikrinit tazeanneyimbennn bizde de vardı bu kadar dert edilecek bir şey değil ki 3 ay kontrol edildi ilerleme yok denildi sonra 9.ayda sünnet ettirdim bir daha baktırmadık bile sorun da yok 2 yaşında
Maka_Paka tazeanneyimbennn Öncelikle hayırlı olsun ve geçmiş olsun🌸 Kimseye kafanı takma sen bebeğine odaklan. Artık her şeyin tedavisi var ona da canını sıkma ☺️ Bu güzel günde Rabbim içini ferahlatsin. Senin vesilenle tüm hastalara dua edelim ☺️
bebeimhosgeldin tazeanneyimbennn 5 ay muaynemizde oğluma da böbrek genişlemesi var denildi. 8. Ayımızda yine gittik boyutu normal bi sıkıntı yok dedi. Kalbinizi ferah tutun
minderbob tazeanneyimbennn üzülecek bişey yok benim bebeğimde de vardı. eğer erkekse derhal sünnet yaptırın 1 ayda geçiyor geçmiş olsun