Yine ben, yine bizim bir türlü doğrulamayan halimiz. Alerji testi yapılırken beyaz kan hücresinin düşüklüğü tespit edildi. Ve 6 haftalık kan sayımına girdik. Maalesef lökosit değerimiz yükselmiyor. Şu an için Nötropeni tanılı hastayız. Bu süreç nasıl ilerliyor. Bu tanıyı almış bebek varsa bana süreci anlatabilir misiniz?