yyasolii Kızlar kızım 7 aylık menenjit aşısı nimenrix aldım aile ocağındaki hemşire baxero ile birlikte yapılacak tek başına olmaz dedi yapmadı o yüzden öyle bişey var mı
balkopuk yyasolii yapanlar var bizim Sağlık ocagıda aralıklı yapılsa daha ıyı dedı doktorda öyle onerdı ağır zaten nımenrix sızde doktorumuz böyle uygun gördü ıkısı bırlıkte yapılmasın diye soyleyın
Semaaa39 yyasolii doktor karar veriyor aslında. Biz 3-5-13. Aylarda 2 şer doz şeklinde olduk. 2 doz olması gerektiğini söylemişti doktorumuzda
Sevcan19077 Cileklipastam rota ve menenjit o gün ikisi olunca sıkıntı olmuyor mu ya ben ateş yapmasından korkuyorum
Sevcan19077 EbruBoluKaya ikisi birden vurulunca sıkıntı olmuyor mu sonucta ateş yapan aşılar bunlar 🤔😏
EbruBoluKaya Sevcan19077 ateşi yapan bexsero aşısı tekte vurdursanız ateş yapar dedi doktorumuz şuanda biraz ateşimiz var calpol vericem. Hem menenjitleri hem rotayı olduk bugün
Cileklipastam Sevcan19077 arada bir hafta olsa iyi olur rota hicbisey yapmadi. menenjit bexsero ateş yapti biraz nimenrix yapmadi o yuzden menenjit asilarinin ikisini ayni gun vurdurduk doktorumuz dedi zaten bexsero yapar diye bilgilendirdi
Cileklipastam Sevcan19077 ikisi bambaska asilar siz karistirmis olabilir misiniz? Hemsire menenjit asilarinin ikisinide vuralim demistir. Tek basina etki etmez ikiside biri a biri b gibi farkli viruslere etkili