Ess92 inanın herşeyi denedim dişinol de dahil (siz kullanmayım doktorum kızmıstı kullandıgım için ) ben yaptıklarımı yazayım size belki biri işe yarar en etkilisi sarımsak .Sarımsağı iyice ezip ağrıyan yerde biraz bekletin başta çok ağrı oluyor sonra uyusturuyor iltihap varsa da kurutuyor ,tuzlu suyla gargara ,karanfil, sirkeyle gargara , buz koyuyordum, agzımda su bekletiyordum ama hepsi geçici cozumler imkanınız varsa hiç beklemeden gidin son ayda imzayla tedavi gorursunuz ancak yada hamileler için antibiyotikler var ondan verirler bu arada parol içebilirsiniz azda olsa geçiriyor gunde en fazla 4 tane demişti doktorum inşallah geçer agrısı 🙏