Mirmir_ aymtii bıttım sabunu iyi gelir saça önce sabunla yıkayıp arsından şampuanlayın bi süre bu rutini tekrarlayın
mobesebesir aymtii kepek olabilir mi? Benim de kaşıntı başlamıştı kepek vardı dp nin tuzsuz şampuanını aldım sanki Bi kullanmaya fark etti bugün mesela senin postunu okuyunca Bi huylandim kasidim
Duyulurum aymtii kuruluktan kaşıntı oluyordur. Bir de kurumadan nemliyken topluyorsanız o da kaşıntı yapar
aymtii buketadenatalay egzama çıktı. Bebek arabasındaki bebeğimi görmemiş gibi “uykusuzluk stres falan var mı? Strese bağlı egzama ya benziyor” Dedi doktor. Gülerek bebeğime baktım 😅 bi ilaç verdi geçti çok şükür. Şimdilik tabi
buketadenatalay aymtii streste yapıyor ama en kötüsü nemli saçla yatılıp sabak kalktıktan sonra sanki bitlenmişsin gibi kaşınmasıdır 😂😂😂
NoOne aymtii lise zamanı ben de sizin gibi kanatıyordum yara yapıyodum, hindistan cevizi yağı, zeytin yağı, tatlı badem yağı ile haftada iki kere düzenli maske yapıp kuru şampuanladım. Böyle deriyi yumuşattım kaşıntı da geçti