Sokak başına çaydanlık parlatmak için gelmişler arabayla. Ben de çaydanlığımı götürdüm 550 tl fiyat verdiler bir bölümünü patlattı evet çok güzel yaptı yeni gibi. Üzerimde o kadar yoktu yaptırmiyim yok dedim. Kadin 350 tlye kadar düştü. Israr etti çaydanlığı da vermedi iyi o zaman dedim. Sizce iyi fiyat mı ya yılbaşından önce 200 falan demisti bir dükkan parlatmaya. Bir de küçük bebek kıyafeti falan var mı dedi kadin 3 4 parça ayarladım onları da verip 300 tl mi versem