Bizimki 4,5 aylık doğduğu günden beri kusuyor ama öyle böyle değil emme esnasında, sonrasında, uyurken vs vs sürekliiiiii reflüsü var dediler kilo alımı iyi olduğu için ilaç vermediler. Aynı zamanda çoklu besin alerjisi de var ek gıda dönemi ne yapacağım bilmiyorum