Diloscuk benim kızımın kafasında bi pembemsi yuvarlak leke vardı ama adı melek öpücüğü mü bilmiyorum.7 8 cm civarı yuvarlak bi lekeydi.görenler yatıyo kafası kızarmış diyodu hep.doktorumuza sormuştuk günden güne azalır geçer demişti dediği gibi de oluyor çok az kaldı kayboluyor şuan 5 ay 9 günlük