Selamlar, eşimle 3 yıldır evliyiz. Artı 3 yılda sevgililik. Yakında eşimin doğum günü var sanırım tüm sürprizleri özel hediyeleri tükettim. Aklıma pek bi şey gelmiyor🤦🏻♀️ var mıdır önerileriniz? Bi de ilk çocuklu özel günümüz olacak. Bebişimix 2 aylık olacak yakında. Bebekle de nasıl bir kutlama yapabilirim bilemedim.