kuzeyin sezeryan doğum yaptım 6. günüm ben çıtçıtlı korse almıştım onu kullanıyorum yanımda birisi olmadan pek sıkıca takmak mümkün değil kancalı alsaydım keşke diyorum . ama kesinlikle ameliyattan odaya geçince hemen korseyi tak be tuvalet dışında çıkarma