livoski benim bebeğim 7buçuk aylık. Tadımlarımız bitti. günde 2 öğün ek gıda onun dışında gece 2 gündüz 2 yada 3 kere mama veriyorum. Öğünleri güzel yerse zaten mamayı içmek istemiyor acıkmıyor. Ama sevmediği yada yemek istemediği zaman olduğunda mamayı içiyor. Aslında süreci biraz bebek belirliyor. Tadım dönemimdeyseniz mama ağırlıklı beslenme olmalı zaten doktorlarda 9 aya kadar ek gıda ile doymasını beklemiyoruz diyorlar.