Zaten alerjik bebek olduğu için ekstra ek gıda vs başlayınca iyice herşey karıştı iç ice girdi. İşin içinden çıkamadım. Mesela yüzünda zaten geçmeyen nokta nokta sivilce vardı ve kakası yeşil mukusluydu kan bitmişti ama hâlâ köyü yeşil olurdu anne sütü alıyordu ama sadece gece gündüz hep ağlıyor ve redediyordu. Alerji anneleri beni anlar ne kadar zor bir durum. Neyse şimdi ek gıdaya başlayınca kaka hâlâ köyü yeşil sivilceler hâlâ var ama biraz daha belirginleşti sanki. Şimdi ben bebeğime ne dokunduğunu nasıl anlayacağim kendi yediğim birşeyden mi yoksa verdiğimden mi birde ek gıdayla birlikte kaka katilasti köyü yeşil hâlâ ama cıvık cıvık kan olursa görür müyüm resmen Prima inceliyorum 🤦