vehb10 Yok ya sanmıyorum ondan olduğunu bnmde kızı. 6 aylıkken başladığımda 4_5 gun yapmadı hatta artık böyle mi olcak diye soluğu hastanede aldım normaldir ek gıday başlıyor henüz sindirimleri düzene girmemiş ilerleyen aylarda oturur dedi annw sütü alıyordu onun için de 10 gun bile yapmasa normal dedi ama ben geceleri cok agloyo dedim gazdan felan lavman yapmışlardı 6 aylık kızıma snra dedikleri gibi düzene girdi 2 yaşında şuan günde 2 kez yapwr içiniz rahat etmezse doktora gorunun yada 6 aylık olmasını bekleyin bence birde bebiş gülüyorsa huysuz degılse sorun yok demektir ama isterseniz bi çay kaşığı zeytinyağı verin bi ürün deneyince 3 gün onunla ilerleyin herhangi bi alerjisi falan olup olmadığını gözlemlersiniz yada henüz sindiremiyordur kabak çorbası deneyebilirsin kabız ya suan bebişin iyi gelir kabak 3_5 kaşık yese 3 gun dene tabi