KLORAK Benim oğlumda uyurken emzik alır uykuya geçince kendi ağzından atardı 6. Ayindan beri deliksiz uyurdu. 1 yaşına doğru gece çok uyanıp kucağımda uyumak istiyordu kafayı göğsüme yapıştırıyordu illa Ayrılık Kaygısı bu dönemde çok tavan yapıyor diye okumuştum ondan her istediğinde kucağıma aldım ama
Bizde alışkanlık yapmadı 14,5 aylık suan yine emziğiyle uykuya geçip sabaha kadar uyanmıyor