atlascoo Merhaba 1.5aylik bebeğim var daha önce emzirirken goguslerim sert oluyordu sut incisi tıkanıklığı yaşadım ondan sonra göğüslerim çok yumuşak dolu mu bos mu anlamıyorum bile başına böyle bisey gelen var mı acaba sütüm mu azaldi
muzey atlascoo goguslerin terbiye olmuş canım ben de 33 gün oldu doğum yapalı aynı sorunları yaşadım bir de nazardan da sutumun çekildiğini düşünüyorum. Siz yine de düşünmeyin stres yapıp sutunuz gitmesin sık sık emzirmeye gayret göster. Bol su ve rezene tuketebilirsin
TimurS atlascoo süt düzene giriyordur yani terbiye oluyordur ilk baştaki doluluk ve Şişli zamanla azaliyor çok normal canim
aslisdiyebiri atlascoo ben de aynı 49 gunluguz son günlerde göğüslerim hiç sismez oldu oysaki öncelerde sislikten sağım bile yapıyordum şimdi yumusaklar hep
kuzeyinannesi06 atlascoo 8 günlük bebeğim var ilk günler elime göğsüm beze beze şeklinde gelir taş kesilirdi şimdi 2 gündür yumuşacık hafif içi boş gibi geliyor ama sıkınca süt geliyo benimde tuhafıma gitti acaba sütüm mü yok diye düşünüyorum ama beneğim emiyo ağzının kenarından falan akıyor sütüm gayet o zaman yumuşak olması normal galiba bilen benide yorumlasın 😀
TimurS atlascoo içiniz rahat oldun bol bol su için bol emzirin sadece en iyi süt arttiran yöntem kesinlikle