bebitonunannesi_ Sorum başlıkta.Benim 4 tane temizlik bezi var mutfakta kullanıyorum ,mutfak dışında kullandığımda atıyorum,1 tane de toz bezim var 3 senedir kullanırım .peki sizlerin😄?
Oglumvebennnn bebitonunannesi_ 3 tane pella 4 tanede suff cam bezim var pellalari sadece camlarda suflari da yer silme ve kapıda kullanıyorum mutfak ayrı a101den almistim
bebitonunannesi_ Oglumvebennnn suflari da yer silme ve kapıda kullanıyorum Görselini atarmısın güzel mi
bebitonunannesi_ nino33 yıkamazmısın kullandıkça ? İki bezi A101 den almıştım iki senedir kullanıyorum çok iyi çıktı
mnkanne1 bebitonunannesi_ toz aldığım bezim ayrıdır mutfaktaki ayrı cam bezim ayrı hepsi bellidir nerede kullandığım başka yere değince atarım çöpe yere kullandığım ayrıdır
Oglumvebennnn bebitonunannesi_ güzel hem pella gibi deterjan görünce bozulmuyor bu atacagim canım oğlan uyusun hemen
Sienna Cok bezım vardır ya gordukcede alırım saymamısımdır benımkı zevk meselesı 😁oldukca daha mutlu oluyorum mutfakta hele oyle uc bes yetmıyor kurutmalık sılmelık felan baya lazım oluyor
bebitonunannesi_ Sienna demi nerdeyse hergün yıkıyorum valla yetmiyor artı seelepy mendillerini de aktif kullanırım
Sienna bebitonunannesi_ yetmıyor ıkı gunde ozona yatırmak lekelerıde cabası bırde bende sleepy kullanıyorum mıkrodalga fırın buzdolabı leke oluyor dıye ıkı dakıka sonra gene aynı 😵💫
delirmeceler bebitonunannesi_ her ay 4 lü mikrofiber bez alırım mutfak için lekelenince yer bezi sonra çöp oluyor cam için 4 tane bezim var ayrı her ay bulaşık süngeri değiştiririm ki elde yıkama yapan birisi değilim
yanaklibebek bebitonunannesi_ sarı bezleri genelde bekletmem biraz bekletsem eşim görünce çöpe atar 😂 diğer renklileri bekletiyorum 😂