Ben orda doğum yaptım 2.5 ay önce normal doğum ile son aylar aciline gittim nst falan 2 kere de polikliniğe çok memnunum özelden oraya geçiş yaptım 34. Haftamda tereddütüm vardı ama bosunaymış ilk çocuğumdı çok memnun kaldım yine olursa orayı baştan tercih ederim doktorları falan çok iyiydi doğumda kalabalık giriliyor doğuma herkes odasında doğum yapıyo sonra servise alınıyo bebek yanınızda kalıyo hep ameliyathane sistemi yok en çok bu hoşuma gitti tavsiye ederim 🌸