meriiiv Normal doğum ilerlerken sezeryana dönmek zorunda kaldı bebeğimi göremeden küveze almışlar odaya çıkardıktan sonra solunum sıkıntısı varmış süt sağıp göndermeye çalışıyorum ama çok az neden bebek böyle olmuştur düzelir mi hemen 😓😓
zumra2 meriiiv tabiki düzelir bebeğinde sütünde daha yeni doğum yapmışsın tabi az gelir ama sonradan fazlalaşıcak inşallah güçlü dur mutlu ol uyu dinlen kafanı yorma herşey yoluna varır hiçbişeycik olmaz 🩷
dlkuznnn meriiiv düzelir merak etme o bi damla süt bile ona yeter . Benim de aynı şekilde olmuştu süt istemişlerdi çok azdı gönderemem bunu demiştim hemşire bu bile yeter demişti . Sen toparlanmaya bak kısa sürede kollarında olur .
Ballikizim99 Benim bebeğimde bir gece yoğun bakımda kaldı süt sağmıştım sadece bir şırıngaya sığacak kadar süt çıkmıştı yinede şırıngaya çektim verdim bir damlası bile kıymetli sonra arttı sütüm
Elifturcan Düzelir Allaha sığının su yutmustu bizde yattık solunum sıkıntısı için bir hafta bebekler güçlüdür allahin izniyle iyileşir