Nursemom_ Sürekli mız mız sürekli mutsuz, yemek yemek istemiyor asla sürekli onunla ilgilenmemizi istiyor linçlemeyin ilgileniyoruz tuvalete bile girsek saatlerce ağliyor bu süreç mi geciyor mu bu dönem
gizemikra Nursemom_ çocuk psikiyatrisine getirdiniz mi hiç ? Veya bebekliğinden beridir mi mutsuz . Donuk bir yüz ifadesi varmı ?
Erdemalp Nursemom_ çok fazla tepki veriyor. Bence buda normal değil 27 aylık benim oğlum evet bizde mizmiziz bizde inatciyiz. Söylediklerinin bizde de var ama istediği birşey olmayınca annecim üzgünüm şuan bu yüzden bu olmaz bunu yaptıktan sonra yapabiliriz. Ama ağlamak istersen aglayabilirsin diyorum öpüyorum. Sonra da aglaman bitince yine gel yine opucem seni diyorum. Ağlaması bitiyor. Sakinlesiyor. Bazen bu söylediklerimi de dinlemiyor o zamanda hemen dikkatini başka yöne çekiyorum.
Suzan2115 Nursemom_ sadece size ve babasına karşı mı öyle yoksa genel tavrı mı o şekilde,çevreye karşı nasıl?
Nursemom_ gizemikra hayır yok sadece parka götürüyorum Yğrğyüşe gidiyoruz her türlü mız mız ne yapsak mızmzı
basakhanim34 Konuşuyor mu? Belki kendini ifade edememekten sinirleniyordur. Konuşması açılınca düzelir bence