Arkadaşlar bebeğim 2 aylıkken kayınvalideme bırakmak zorunda kaldım anne sütü ile beslenen bebek arada mama veriyorum yetmiyor diye ama kayınvalideme birakmadan önce bı kaç haftadır mama vermiyordum yeterli diye daha sonra mecbur dışarı gitmek zorunda kaldım 3 saat bıraktım mama bıraktım kayınvalideme sonra bebek o gün kaka yapmış (normalde hergun yapardi) mamayı verdikten sonra bebek 1 haftada yapiyor probiyotik aldım enterogis mikroorganizma ilaç değil doğal icerikli işe yaramıyor bebeğim kaka yapmaması 10 güne bile çıkıyor ne olur bilen biri varsa ne yapmam gerektiğini söylesin hastaneye gittim doktor bı kaşık zeytinyağı ver dedi bebeğim huzursuz da değil anlamıyorum şuanda sadece anne sütü ile besleniyor ne yapmam gerekiyor?