Ben geçenlerde bankaya gidip sordum Vakıfbankti. Bilmem kaç yaşına kadar çekemiyor o desteği alabilmesi için tamamen çok beklemesi lazım dedi ve TL olarak birikiyor dedi , ben kendim bile iptal ediyorum bes’imi dedi. Pek sıcak değildi. Ama iş bankasının kumbara hesabı kafama yatıyor benim de istediğin zaman istediğin miktar yatirabiliyorsun ve fon falan alıyormussun bayramdan sonra konuşmaya gideceğim onlarla da.