Dnzkizi Merhaba sevguli uykusuz anneler 🙄 kizim 1 yasinda simdiye kadar duzenliydi uyku saatlerimiz sık sık uyanip tekrar sallanmak istiyordu simdi aksam 8 bucuk 9 da uyuyor 10da uyaniyor bidaha da uyumuyir yoruldum artik niye biyle oldu. Bi aksam saatlerim vardi kendime vakit ayirabilecegm dinlenebilcegm o da bitti gitti. Bana bi akil verin nasil duzene sokucam gene atak haftasindamiyiz noluyor.
Ikrazumra19 Dnzkizi 10 gibi yatirin oyalayin 10 a kadar mesela buyudukce uyku saatleri azaliyor normal saatlerini degistirmeye calisin belli ise yarar
Egesem Dnzkizi üstte kalsın canım benimki de 11 aylık gece genelde 2 3 gibi kalkıp 1 saat uyumuyor bayadır sürüyor ara ara bip tekrar başlıyor bilen vardır belkii😔
glam Ahsenbeyza deki woonies Dnzkizi aynı sorunlar bizde de var her akşam 8’de uyuyan çocuk gitti. Geceleri uyanıyor uzun süre uyumuyor, kendi yatağını reddediyor. 14 aylık, azı dişi geliyor sanki
TanjuveAnnesi Dnzkizi canım suan Tamamen aynı şeyleri yasıyoruz Düzeni gitti saatlerimiz bile aynı sende bişeyler değişti mi bu süreç içinde 21 gun geçmiş postunun üzeinden ne zaman bitecek acaba 😔😔😔😔
Dnzkizi Ikrazumra19 saat 8de miziklanmaya basliyor surkeli yastiga kafasini koyuyor uykusu iyice geliyor uyuturyorum bende mecbur. Gun icinde zaten sadece 3 saat net uyur saat 12de 1 saat bide 3te 2 saat sasmaz. Simdi boyle biseyler oldu of
Dnzkizi Egesemah o bizdede vardj careyi yer yatagi yapip tehlikeli seyleri kaldirip yatmakta buldum ilgilenmeuince yatmaya devam edince mecbur uyuyo o da 😅
Etmeninannesi Dnzkizi aynı benim oğlumu anlatmışsınız gündüz uykuları bizimde o şekilde bende saat 10 da uyutuyorum arada biraz zaman bırakmak en iyisi gece uykusuna geçmeden 4 saat filan uyanık kalmaları gerekiyor. Bizde de tek sorun emzik düşünce uyanması. Birde bir yazıda okumuştum yaş dönümlerinde böyle uyku problemleri oluyormuş
Hazall_emir Dnzkizi canım gündüz uykusu fazla geliyor olabilir 1 yaşındaysa eğer gündüz uykusunu azalt derim
woonies Aynı sorun bizdede var 11,5 aylık 10 dkkada bir uyanıyor devamlı ayakta sallanmak istiyor, ne yanımda uyuyor bu sıralar ne beşiğünde😭uykusuzluktan gözleri kıpkırmızı oldu ona rağmen kavga ediyor benle uyumamak için
deki benim de bebegim 11,5 aylik bir aydir ayni uyku duzeni 0 gunduz uyku redediyor gece her 10 dakika uyanip emek istiyor ve her gece saat 2 de uyanip sabah 5 e kadar uyumuyor uyuyunca da hic raat degil neden boyke ben de bilmiyorum artik yipranmis durumdayim henuz disimiz de yok acaba disten mi neden ben de sasirdim kaldim
Ahsenbeyza benimde bir süredir 13 aylık olduk gecenin bi vakti uyanıp iki üç saat uyumuyordu dün gece 2 kadar zar zor uyudu mızır mızır sonra uyumadı sabah 7:00 kadr artık başın ağrıyır her gece aynı şey Allahım ne kadar uykuyla ilgili dua varsa okuyorum ama bi fayda yok ne zman düzene girecek merakla bekliyorum ne atakmış bitmedi gitti
enharserap Biz de bir yaş tam 2 saattir sallıyorum uyumuyo emmiyo ağlıyo oyun istiyo galiba çok yoruldum istifa etmek istiyorum 😁
betulercin Haticelif 11 aylık oldu kızım uyumuyor kendi kendine uyuyan çocuk gitti sallanarak uyuyor ve çok uyuyamıyor tam dalamıyor uyanıp tekrar sallamak zorunda kalıyorum 3 gündür böyle yaklaşık ama çok yıprandım ):
Alparslann betulercin selam :) bebeğiniz düzene girdi mi tekrardan kendi kendine uyudu mu merak ettim de benim oğlum da 1 yaşını doldurdu kendi kendine uyuyan cocuk gitti şimdş ayakta sallanarak uyuyor . Diş çıkartıyor ama sallanmaya Alışacak diye çok korkuyorum o yüzden merak ettim acaba sizin ki sallanamaya alıştı mı
Haticelif anneCANan canım meme ile besleniyosa bırakana kadar devam ediyo bu sürekli uyanma olayı , biz mamaya başlayınca daha rahat ettik, tabi bi de zaman 14. Aydan sonra düzene girdi(tabi buna düzen denirse 12 de uyuyo gece😂 bunada şükür 🤪)
habibe_kzlkaya Dnzkizi o saatlerde uyutma canim ben akşam 11 uyutuyorum sabah aynı saatte uyanıyor gece beslenmeyi bıraktı 1 yaşında şuan 15 aylık olucaz