aybarssena 18 günlük oğlum gündüzleri çok kısa uyuyor 20 dk kadar anca normal mi bu acaba? Geceleride 12 de uyuyor 4 gibi kalkıyor 1 saat durup tekrar yatıyor 7:30 da tekrae uyanıyor sonra kısa kısa uykularımız başlıyor
gizemikra aybarssena çok yeni şuan gece gündüz ayırımı yapamıyor hemde hala kendini anne karnında sanıyor. Şimdiden az uyumasını problem etmeyin bence daha yolun en başındasınız.
aybarssena gizemikra o zaman emzirdiğim halde 20 dk sonra tekrar aranması meme verince hopur hopur emmeside normal değil mi
aybarssena bisenakillisinzaten asla doyuramıyorum ya mama takviyesi yapıyorum diğer türlğ uyumuyor sütüm yeteri kadar gelmiyor sanırım
bisenakillisinzaten aybarssena o da düzene girer dediğim gibi daha çok küçük. Şimdi bildiği tek şey emmek annesi ve uyku