Yigit_Yagiz_Moms betulcayir ben abfen nasorinse sprey sıkıyorum doktor vermişti. Spreyden sonra burun aspiratörüyle çekiyorum tertemiz oluyor. Benim oğlumun da burnu sürekli tıkanıyordu
evdekianne betulcayir grip olmuş hemen nasıl geçsin bol emzir ve sık sık açmaya devam et balgam içeriye akmasın rahat nefes alsın
Yigit_Yagiz_Moms betulcayir 3,5 aylık. Kış bebeği olduğu için burun tıkanıklığından çok çektik. Doğduğundan beri bu şekilde yapıyorum. Eğer burnunu temizlemezsen ciğerlerine iner demişti doktorumuz o yüzden burun temizliğini hiç ihmal etmiyorum
balkay Benim bebeğim iki buçuk aylık doktor günde en az dört en fazla altın kere serum fizyolojikle açmamı söyledi. Yoksa öksürük ciğerlerine inermiş. Geçmiş olsun bütün bebişlere 💞🙏🍃🍄