Hlmeoner Anlamadığım şekilde birden düştü korktuğu için çok ağladı ama 3-4 dk sonra aglaması durdu . Hareketlerin de bir sıkıntı yok . Kusma, şişlik vs. Ama uyuttum beşiğine koyunca baya ağladı düşmesiyle mi alakalıdır sizce ?
elfyns Hlmeoner keşke unutmasaydınız 2 3 saat gözlemleseydiniz yada bir acile falan gidip tomografi çektirseydiniz içiniz rahat ederdi
alya00 Hlmeoner canım geçmiş olsun sakin ol öncelikle. Benimde tam o aylarda bebeğim yataktan düşmüştü. Hemen hastaneye götürdüm bir şey çıkmadı röntgen falan çekildi. Çok telaş yaptım ve vicdan azabı çektim . Bir şeyi yoktur inşallah bebişinin . Bundan sonra çok dikkat edersin. Doktor 1 metreden az ise korkulacak bişi yok demişti bana
Aslii123 Hlmeoner korkma inşallah yoktur bisey benimde yataktan dustu 7 aylik falandı allahim ödüm koptu mahvolmuşum ama çok şükür be kusma ne bisey olmadı istersen Bi götür doktora ben baktım hareketlerinde bisey görmedim gözlemledim saatlerce o yüzden goturmemistim.70 cm di benim yatağımda yüz üstü dusmustu
hepayni13 Benim oğlumda tün önlemlere rağmen 1 dkligina bıraktım kendi yatağımdan düştü o da hemen hemen 7 aylikti Allah ’tan yanağı vurdu sadece yere 1 dk agladi sustu dksina yanağı morardı ama ben bekleyemedim eşim nöbette olmasına rağmen gecenin 11.30 aradim hastaneye götürürduk tomografi felan çekildi sabah 4 kadar uyutmadik agri kesici verdi doktor .Sukur Bi şey olmadı .Kesinlikle hastaneye göturmleiydiniz geçmiş olsun.