1 aya yakın zaman benimde sütüm gelmedi sezeryanla doğum yaptım her gün kaynanam bugün demi gelmedi gelmedi mi diye diye ömrümü yemişti 🤯 bol bol duş al duşta sıcak su tut, sıcak havlu ve humana süt artırıcı çay içebilirsin bende çok işe yaradı, ve emzirmesen bile hep sağım yap kuzum fazlası zarar 2 saatte bir 20 dakika yeterli oluyo ve moralini bozma gelmezse bile sütün sen yine de çok güzel bi anne olucaksın 🙏💚 sağlıkla mutlulukla huzurla büyüsün bebeğiniz inşallah 🙏