Ardenaden Ben kiwinin kini kullaniorme bebektn almstm kardesmde onu kulkaniyor hem uygun hen is goruyr
bengonca Ben xioami kullanıyorum 1 sene oldu. Su haznesi geniş uygulamadan da müdahale şansım var diye çok kullanışlı oldu. Bütçen uygunsa tavsiye ederim mutlaka.
bengonca ravza12 sanırım link atmak yasak ama Hepsiburada ya hava nemlendirici yazıp xioami markasını seçince ilk sırada çıkıyor. Benim kullandığım o. Bütçen uygunsa kesinlikle tavsiye ederim