Hayır kesinlikle yaptırmayın çok ağrılı acılı bir işlem be yüzünüzdeki deri soyuluyor kabuklanıyor ağrıdan yatamıyorsunuz bende hiçbir işe de yaramıyor önce ödemden aaa diyorsunuz cildim cam gibi oldu falan ama yok aynı kalıyor ölsem yaptırmam o acı sezaryen acısından kötü