tarakcioglu Merhabalar, dört aylık kız bebeği olanlar bebeklerinin boylarını yazabilir mi, doğum boylarıyla birlikte.
Alfa_Mom tarakcioglu benim ki erkek ama kısa die yazıyorum belki gönlünüzü bi nebze rahatlatır 50 cm doğdu 4 aylık iken 61 cm di kuttuk biraz 😂
papatyaebru tarakcioglu biz iki aylığız 50 cm doğdu Şuan 65 cm babası uzun kızımın ona çekmiş biraz uzunuz sanırım biz 🙏🏻
papatyaebru tarakcioglu evet tulumları kısa geldi hep 6-9 ay giyiyoruz markadan markaya değişiyor uzunlukları 3-6 ay olanlarda var kalıpları büyük bazı kıyafetlerin
gunesinannesi21 tarakcioglu 39 haftalık 52 cm doğdu şuan 70 cm sağlık ocağındaki ebe boyu uzun boylu olcak dedi bakalım