Günaydın kızlar🙏🏻🙏🏻
3 aylık bebeğim (kolik) düzenli kaka yapamıyor. 4 gündür kaka yapmıyordu ptesi günü doktorumuz gliserin fitil bi seferlik at dedi öyle kakasını yaptı. 4 gündür yine kaka yapmadı. Muhtemelen fitil koymasaydım uzayacaktı gün sayısı. Gaz sancısından da kıvranıyor çocuğum. Bu durumu yaşayan varmı? Gerçekten bunaldım artık. 3 ay oldu rahatlıcaz derken daha kötüye gidiyor herşey.