Kızlar kızım 4 buçuk aylık. Bir tane kulağı emerken üstüne katlandığı için biraz açık sizce düzelir mi kendim hep elimle düzeltiyorum ama henüz düzelmedi bandanayı da çok sevmiyor sadece bir yerlere giderken takıyoruz. Böyle olupta düzelen oldu mu? Bir de alın kılları zamanla geçer mi🫢