Rumeysa_18 Oğlum 5 ay 8 günlük hep birşey çıktı aünnet ertelendi birazda be korktuğum için de oldu ama daha fazla büyümeden yaptırıyım dedim ve yarın akşam sğnnet olucak klempli tecrübeli anneler bana biraz destek verin uyuyamıyorum korkudan
Fundalinko Rumeysa_18 kesinlikle en doğru karar. Ben 4 yaşında yaptırdım çok ama çok zor oldu. Ne kadar erken o kadar iyi. Çocuk içinde sizin içinde en iyisi erken olması. Benim ikinci bebeğim erkek olsaydı emin olun hastaneden çıkarken yaptırırdım o derece yani. Peygamber efendimizin de hadisi şerifi var 7 gün 7 ay 7 yıl diye canım
Ky06 Rumeysa_18 ben cumartesi yaptırdım aynı yöntemle. Bende çok gerdindim ve korkuyordum. Sünnet sonrasında doktorumuzla fotoğraf çekildik. Ben salya sümük ağlıyorum. Oğlumda annem neden ağlıyor dercesine bana bakıyor şaşkın şaşkın. Korkma, kolay geçecektir inşallah.
Ezell023 Rumeysa_18 3buçuk aylık benim oğlumda. Haftaya gidicem bende doktora çok kararsız kaldım yaptırıp yaptırmama konusunda bakalım nasıl bir süreç bekliyor bizi
Elele Rumeysa_18 4 buçuk aylıkken o yöntemle yaptırdık hiç korkmayın ilk gün sadece akşama kadar çişini yaparken ağladı sonrası normal gün gibi geçti ben de korkuyodum bezini açarken falan ama bişey olmuyor bardak koyarak bezledik bi süre benim oğlum da çok hareketli sürekli yüzüstü dönüyodu çok şükür bişey olmadı en iyisi küçükken yaptırmak hatırlamayacak acısını sızısını da 😊
woonies Bende 6 aylıkken yaptırdım keşke daha erken yaptırsaymışım ne kadar az hareketli çocuk okadar iyi bakım yapabiliyorsun. Ama korkma ilk gün belki az biraz zor geçer sonra hemen iyileşiyor zaten.
Pelin87 Kdrsmsgkcbs yapıyor, kuzenimin oğlu 5buçuk-6 aylık geçen hafta yaptırdı, muğla üniversite hastanesi çocuk cerrahi de ama ben oğlum 6-7yaşına girince yaptırcAm. Benim doktorum erken önermedi bende doktoruma çok güveniyorum sözünü dinlicem
hllkrdmn009 Ben 4 aylıkken yaptırdım. İlk çişinde çok ağlıyor dr zaten uyarmıştı bu konuda antibiyotik ve ağrı kesici krem vermişti birde eve gidince fitil verin ağrı çekmesin bebiş demişti bize temizliğe dikkat edip ilaçları sürdün mü ilk gün biraz zor sonra iyi ki yaptırmışım diyeceksin. Büyünce kesinlikle çok zor bide hatırlamasına ne gerek var o acıyı.
Rumeysa_18 hllkrdmn009 ben fitil kullanamıyorum bide o bölgeye krem falan nasıl sürerim bilmiyorum . Bazıları sadece kantaron yağı damlattık diyorlar ama bakalım yarın sorucam
Zarifokur Rumeysa_18 sen kremlerini sür anlar iyi edecek onu bizde 2ay 12 günlükken oldu iyikide oldu diyorum
Esmir 25634700 benim oğlumda 8 günlük yarın sünnet randevusu var ama hala bir tarafım yaptırmak istemiyor cok kücük diye ama pipi ucu darlıgı var doktor yaptıırrırsanız rahat edersiniz dedi nasıl oluyor peki daha küçükken çok ağladımı
UmutReyhan 38 günlükken yaptırdık. Şükür çok iyi geçti lokal anestezi lazerle kesti deriyi sonradan dikti 3-4 gün karton bardak koyduk kremi el sürmeden dikişe sıktık 3 gün sabah akşam her ihtimale karşı fitil verdik. Hareketlenmeden yapmak her zaman en iyisi bir daha oğlum olursa hastaneden çıkmadan sünnet ederim sanırım bunda cesaret edememiştim biraz beklemiştim. Hiç ağlamadı huysuzlanmadı çok şükür sadece kesim yapılırken ağlamıştı doktorda acımıyor emin olabilirsiniz. Şuan onu tuttuğumuz sıktığımız için ağlıyor demişti. Masadan kalktığı gibi sustuğu için acımadığına inanıyorum ❤️
nightimagine 3 aylıkken eski usül evimde yaptırdım, çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim, güvenilir bir sünnetçi bulun hastanelerde dünyanın parası vermeye değmiyoor