nazlimom_ ben yaptım şubatta hayatımın en yüksek rakamı 75i gördüm o gün anında bu aralıklı orucu araştırdım baktım tlfna indiriliyor zaten ordan baktım başladım su içebiliyorsun sıvı tüketebilirsin yani sadece yemek yemiyorsun süre var orda oruca başla bitir diye sana saat veriyor bu saatte başlayacaksın bu saatte bitireceksin diye valla ben baya sadık kaldım ekmek olayını tam bugday ekmeğiyle yaptım akşam eşimle tv keyfimiz var onu kestim çay içtim sadece çok çok canım istese bir tane çikolata attım ağzıma yada bir iki bisküvi yedim bastırdım nefsimi saat 6 bucukta bizim akşam yemeği faslımız bitiyor onuda ekleyeyim 7de ben başlıyordum oruca yani sabah 10.30 gibi de bitiyordu.. Gün arası atıştırmalık olayını da kestim cıksam elma yedim, çorba içtim çok acıktıysam 1 dilim ekmek yedim akşam ekmeksiz yemek yedim derken 40 gün sonra 70 kiloya inmiştim 🙋 oluyor ya sadece yemeği ve keyfini biraz öteleyeceksin