gak 2 buçuk aylık oğlum var emziriyorum fakat grip oldum boğazlarım kötü doktora gitsem ilaç verir mi yani sonuçta emzirirken ilaç kullanmak iyi değil. Ya da evde nasıl ne yapabilirim arkadaşlar
alin12_ gak ilaç veriyor canım. Bende emzirirken grip oldum. Emzirirken kullanılabilecek ilaç verdi aile hekimim. Bol bol emzir. Bebege antikor oluşur. Emzirirken mutlaka maske tak canım. Bebişe hava yoluyla gecmesin ☺çok geçmiş olsun 🙏
seros48 gak geçen hafta bende oldum cnm antibiyotik kullandim 2 aylık bebeğim var bebegimede gecmesin diye maske takıp bol bol emzirdim Allah’a şükür ona bulasmadi sık sık ellerimi yikadim bide temastan kaçındim
seros48 hilaallc evet normale göre biraz yine emzirmekten vazgecmedim çoğalsın diye duzelir seninde cnm merak etme
hilaallc seros48 ya bende vazgeçmiyorum sürekli emziriyorum ama bebeğim doymaz aç kalır diye korkuyorum
seros48 hilaallc aç kalırsa anlarsın zaten aglamasindan sonra üzerine mama verirsin öyle düşünüyorsan hem meme mama şeklinde giden çok insan var