Myme37_ iki tane menenjit aşısı varmış. 2 aşı menenjitin farklı türlerini içeriyormuş. Bir sene bir grupta hastalık yoğunluk gösteriyormus sonraki sene diğeri. O yüzden 2sininde vurdurmak gerekiyor aynı anda vuruyolar. Biz 3 ayı geçtiğimizde doktora gittik normalde 3.ayinda baslaniyomus ama 3.ayini geçtiği için vurmadilar. Doktor 5. Ayda başlarız dedi. O zaman da yaptıramadik ve 7. Ayda menenjit yaptırmaya başladık. 7-9-13. Aylarda vurulacak. Rota aşısı 3.ayda başlanıyor