Arkadaşlar merhaba ; 8 aylık oğlumun sürekli el ve ayakları nemli nezaman dokunsam terli gibi soğuk ter gibi, acaba bu aylarda normal mi yoksa korkmalıkliyim bayramdan sonra kontrolümüz var ozaman sorucam ama bilgisi olan varsa sevinirim teşekkürler.