Ruvdem evet buyuk bir ordek link atabilirsem atacagim biz dedigim gibi topta ziplayip uykuya daldiriyorum birakiyorum devam etmeye basladi cok sukur ilk zamanlar sik sik kalkti ama bence yavas yavas oda anliyor .. destekle uyuduklarinda verimli uyumuyorlar birde ben onuda anladim bazen topta ziplamama gerek kalmadan ayakta kucagima yaturip emmzik verip pispis+supurge sesini acip yuruyorum ama yaylana yaylanana poposuna pispis yapiyorum o sekilde de uyudugu oluyor illa top diye dusunmeyin deneyin emzik, ses, , uyutma sekillerini degistire degistire bir tanesine mutlaka alisacak