Kızlar 4 aylık bebeğim var aylık kontrole gittiğimizde doktorumuz karnında bir kitle tesbit etti dalak olabileceğini söyledi ultrasona girdik ve dalağın ayına göre üst sınırda olduğunu söyledi diğer ay tekraren kontrol edeceğini aksi bir durum olursa getirmemiz gerektiğni söyledi aranızda bu durumu yaşayan var mı neden olmuş olabilir veya bir tedavisi var mı kendiliğinden düzelir mi