Kızlar ayarlayamıyorum 2 gündür beslenmeden sonra kusmaya başladı çok değilde dün bi kere kustu bu sabahta bi kere kustu. Mesela dün akşam 9da 180 ml devam sütü içti 10a doğru uyudu gece beslenmesi yok sabah 7:40 uyandı 8 buçuk gibi kahvaltı hazırladım yediği bi dilim patates kızartması anca birazda domates kızarttım onun suyunu içti bi iki çay kaşığı anca 150 ml mama yaptım uykusu geldi hemen 120 ml içti acaba çok mu geliyor ya kaç saate beslemeliyim sabah kahvaltıyla pek aramız yok öğlen akşam iyi yer rk gıdayı ama ben kaç saat aralıkla ek gıda versem bilemedim az yerse 120 150 ml mama içiyor ek gıdadan sonra çok yerse önce yemeği yer sonra uyumasına yakın mama içer yani günde 3 4 biberon 120 150 yada 180 ml mama içiyor ek gıdaya göre değişiyor