yagmuss26 hiç öyle bir zorunluluk duymadım bu zamana kadar, hastaneye giderdik kontrole doktorumuz gelmişken burda yapalım isterseniz derdi yaptırırdık hepsini orada. Sağlık Ocağı aradı sadece yaptırdınız mı biz de yapılmamış gözüküyor yaptırdıysanız söyleyin sisteme girelim demişlerdi Burada yaptırmanız gerekiyordu falan demedi kimse bu zamana kadar kaç aydır hepsini özelde yaptırdım